4 Ağustos 2011 Perşembe

Kitap düzenlemece, okunalardan ayrılmaca

Geçen sene evden taşınırken mevcut kitaplarımı da ayırmam gerekti, okunanlar okunacaklar veya izmire götürmek istediklerim ve geliboluda bırakmak istediklerim diye. Geliboludakiler yaklaşık 1 yıldır kocaman bir koli halinde odamı işgal etmekte, gelibolu kütüphanesine götürmek istedim ama kütüphane yeterince kitapları olduğu ve sanırım kimse onları okumadığı için daha fazlasını istemediğini söyledi. Ben de düşündüm zumbara üyelerine göndereyim dedim. Zumbara zaman kumbarası sitesi, ayni kişiler üye olup birbirlerine yardım etmek veya yardım istemek için arz talep giriyorlar girilen arzı karşılayacak durumda olanlar yardıma koşuyor. Örneğin taşınma işine yardım, ingilizce pratik, tenis oynama gibi aklınıza gelebilecek her türlü şey dahil olabiliyor, ben de elimdeki kitaplardan isteyenlere gönderiyim diye bir arz girdim geçenlerde. Şimdi talep edeceklere göndermek üzere elimdeki kitapların listesini çıkarıyorum sanırım 50 kitap kadar çıkacak, bir o kadarını da okumadıklarım ve ayrılmak istemekdiklerim olarak ayırdım, izmirdekileri de düşündüğümüzde bir de orada burada dağıttıklarım var, gelin kitaba yatırdığım serveti dünün. Ama kitaba harcadığım paraya acımıyorum hiç, o da benim zaafım işte.
Gelelim listeyi oluşturmaya... insanın ya da benim kitaplarından ayrılması bir hayli zor. onun hatırası var bu kalsa mı acabalarla liste kuşa dönmek üzere ama direniyorum. yoksa kitap yığınından kurtulamayacağım. bir de alıp da okumadığım kitaplar var niye o kadar almışsan, insan okuyacağı kadar alır değil mi , açgözlülük işte.
Umarım kitapların rağbet görür bu arada. Bir de Bridget Jones'un günlüğü'nü napsam listeye ekledim ama aramızda duygusal bir bağ var sanki bir de Hilal not yazmış, ben 30 yaşımda bunun gibi olmak istemiyorum diye, ne mutlu ki olmayacaksın Hilal:) Ama kitabı napalım sence?:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder