12 Ağustos 2011 Cuma

Zumbara ve Küçük Kitap Kampanyam

Kumbara kavramından esinlenen ve zaman kumbarası kavramıyla kurulan bir sosyal paylaşım grubunun adı zumbara.
Bildiğim kadarıyla şu an davetiye sistemi ile üye kabulü yapılıyor.
Ben de zamanında bir şekilde üye olmuştum ve altyapı çalışmalarının tamamlanması ve aktif faaliyete geçmesi için biraz beklemek gerekti.
Arz talep sistemiyle çalışan bir zaman bazlı bir yardımlaşma söz konusu, ilk olarak tenis partneri talebiyle başladım ama henüz ikametim kesinleşmediğinden potansiyel partnerleri değerlendiremiyorum. Herkes yardım almak, öğrenmek istediği konularla ilgili talepler girebiliyor ya da tam tersi hakim olduğu, yardım etmek, öğretmek istediği bir konuda arz girebiliyor sisteme. Sonrasında arzlar ve talepler birleşiyor, ihtiyacınız olan yardımı alıp o yardımın süresini hesabınızdan düşüyorsunuz ya da yardım ettiğinizde harcadığınız zaman hesabınıza işliyor.
Benim yeni arzım değerlendiremediğim okunmuş kitaplarım, malesef bir türlü bağış vb yolla kitapları değerlendirmek mümkün olmadı, aklıma zumbraya yazmak geldi, bir kitap listesi oluşturdum ve gönderdim.
ilk kitap talebimi de bodrumdan aldım ve ilk kitapları gönderdim bile. bu yaz bodruma gidemedim ama kitaplarım gitti bile. Kitaplardan ayrılmak çok da kolay olmuyor malsef ama gönderince insanın içinde müthiş bir tatmin duygusu doluyor. Hilalcim Bridget Jones Bodrum'da:)
İlgilenenler için adres:http://www.zumbara.com ve http://zumbara.wordpress.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder