6 Ocak 2011 Perşembe

tarla kuşuydu juliet

bu ara bakıyorum da bol bol sinema tiyatro izlemişim, hazır boş vakit bulmuşken diyim ama geçen bu tiyatroya gittim, gezdim gezdim sonra eve gelip gece 2ye kadar ödev yetiştirmeye çalıştım.
çok gezince de böyle oluyo yetişemiyo insan başka işlere...
bu oyunu yine biryerlerde okuyup gittim, hafta içi tiyatroya gitmenin zararı hafta içi kitap fuarına, sergiye gitmek gibi tüm okul çocukları ve gürültüleriyle birliktesiniz. ve bu çocuklar tiyatro izlemeyi de bilmiyor malesef..
bu olumsuzluk dışında oyun gerçekten güzeldi, eğlenceli sıkmayan güldüren bir oyun çıkarmışlar ortaya...
romeo ile julietin kızları, peder bayağı komikti, hele pederin mimikleri mutlaka izlenmeli, bir pışık taklid var süper...şekspir de komikti.. gelelim esas oyunculara onlar zaten acaip bir performans gösteriyor zaten rahip ve romeoyu engin alkan oynuyor, sevinç erbulak da süperdi.. bir de tiyatroya giderseniz dağıtılan kitapçıktan bu oyunun yazarı ephraim kishonun hayatını birokuyun derim, adam hep kaçmış hep sığınmış bir de arada düşünmeye fırsat bulup bu güzel oyunu yazmış helal olsun valla..

1 yorum: