8 Ekim 2012 Pazartesi

30 yaş..Mutlulukla..

Bugün 9 Ekim 2012, günlerden Salı.. İşe geldim çayımı aldım, kahvaltımı ettim. Hava soğuktu bu sabah, sonbahar ve ardından kış, yaz ne zaman geçti ki..Tam 5 gün önce 30 bitti, 3 ve 0 rakamlarından oluşan mumu 3 yaşını dolduracak olan Aslıyla üfledik. Büyük partiler kutlamalar yaparız diyordum, beklentiler büyüktü ama değişen birşey olmuyormuş ki...Öyle de kutlasan böyle de kutlasan ertesi gün aynı şeyleri yaşıyorsun, diğer doğumgünlerinden farklı birşey hissetmiyorsun. Hele korktuğun gibi gelmiyor. İnsan sanki geriye ittirebilse ittirirmiş gibi geliyor yeni yaş ama biraz ağırlıktan başka birşey getirmiyor şimdilik, sadece geçen zamanın ne kadar hızlı geçtiğini, önündeki zamanı elinden kaymadan nasıl değerlendirmen gerektiğini düşünüyorsun. Yine de mükemmel çözümü bulamıyorsun. Bu yıl yeni yaş kararları almadım henüz, belki yeni yıl kararlarıyla birleştiririm ikisinin ortasında alırım, geçmişin değerlendirmesini yapmak istiyorum ama o ilhamın geleceği vakti bulamadım daha. Önümüze bakacağız, yola devam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder