13 Mart 2018 Salı

Şekersiz 21 gün... Bitti bile:)

Hani derler ya bir alışkanlığı kazanmak istiyorsan onu 21 gün yap diye. Şekersiz 21 gün diyeti de böyle bir şeymiş. Ben özellikle şekersiz beslenmek, çikolata ve paketsiz yiyeceklerden uzak durma alışkanlığı kazanmak adına bu programa dahil oldum. İyi ki de oldum. Resmen bir beslenme alışkanlığı kazandım. Bugün itibariyle 21. günü tamamladık. Ben eksi 2,6 kiloyla tamamladım ve çok mutluyum. Gerçi şu geçen haftaki İstanbul kaçamağını yapmasaydım 3'ü zorlardım belki ama neyse. Ne diyordum, hani 21 gün bitti eski hayata mı döneceğiz? Öyle kolay olmuyor o iş. Tamam bitti ama beslenme alışkanlığı üzerimize kaldı, belki diyetteki kadar disiplinli olamayız ama yine sağlıklı yiyecekler, uygun porsiyonlara devam bence. İnsanın eli bile bile çikolataya gidemiyor sanki bu diyetin ardından.. Kendi adıma çok faydalı oldu, tüm sorularımı içtenlikle cevapladıkları için Emine ve Ayşe'ye ve beraber diyet yaptığım what's up şekersiz 21 gün E grubuna teşekkürler:) Belki görüşürüz birkaç ay sonra tekrardan... Unutmadan, bu diyet programı instagramda Ayşe ve Emine'nin oluşturdukları @thecyprea hesabı tarafından duyuruluyor, sanırım dönem dönem tekrarlanıyor, bir de 5 günlük bir versiyonu var, denemeye değer...

1 yorum: