26 Şubat 2018 Pazartesi

Şekersiz 21 gün… İlk hafta

Şeker tüketmeden nasıl olacak? Peki hiç çikolata da mı yok? Yok hatta paketli yiyecek de yok :) Bugüne kadar pek diyet yapmadım, diyet disiplinine girmedim, yaptıysam da kendi kafama göre bazı kalorili yiyecekleri kesme ve sporla vermem gereken kiloları vermeye çalışırdım. Zaten son 2 yıldır, hamilelik ve emzirme nedeniyle diyet yapmak çok da doğru değildi benim için. Sonra baktım kızım 1 yaşına geldi, bahar geliyor, bir de instagramda 21 gün şekersiz bir program çağrısı gördüm tesadüfen. Düşündüm, gelgitler yaşadım, olur mu? Yapabilir miyim? Sonra hadi dedim tam zamanı, engel yok bir şey yok ne kadar zor olabilir ki? ve başladım... bugün 7. gün bitti. @thecyprea'nın verdiği diyet listesindeki örnek menüler, yenebilen ve yenmemesi gerekenler rehberliğinde diyet devam ediyor. Bir de what's up motivasyonu var tabi. Benim dışımda 7 kişi daha var grupta diyet yapan, bir de bizi yönlendiren @thecyprea. @thecyprea hesabı Kıbrıs'ta yaşayan 2 diyetisyen tarafından yürütülüyor. Emine ve Ayşe. Sabah 9'dan sonra yazışmaya başlıyoruz, yediklerimizi, aklımıza takılanları, zorlandığımız durumları paylaşıyoruz. Onlar da bize tavsiyelerde bulunuyorlar, yediğimiz doğru miktarda mı, tüketilmemesi gereken bir yiyecek mi gibi. Bir de arada deneyebileceğimiz tarifler. Bence şimdilik iyi gidiyor, arada mutlaka küçük yanlışlar, kaçamaklar olabiliyor. Ama asla basit şekerli tatlı yok! Şimdiden üçte biri bitti bile. Yarın sabah tartılıp kilo durumumuza bakacağız. Çok heyecanlıyım. Bakalım ne durumdayım? #notdüştüklerim #şekersiz21gün #diyetteyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder