23 Şubat 2011 Çarşamba

Fransa-Monaco arası Fransız analizi

Bon soir Mademoiselle...(Beni sevindirik yapan Le Catalan garsonu)
Kahvesini alıp masasında içmek yerine kahve makinasında içip işine dönen Fransızlar
Ayrıca su içtiklerini de görmedim, yemekte bile ya bira ya şarap..
Yemek sonrası içilen miniminnacık kahveleri, tadımlık, kahve makinası da aynısını veriyo, nerde bizim kupa dolusu kahvemiz..
Sessiz sakin çalışan ama konuşmaya başlayınca durmayan hele telefonda rekor kıran Fransızlar...
Monaco'daki yegane üretim tesisi:))
Herkesin gezmeye gittiği Monaco'ya çalışmak için sabahın köründe gelen insanlar...
Kesinlikle annemin pirinç çorbasını özleten yemekler..Bunlar yemekten anlamıyor..Yiyecek yemek bulamıyorum ya, hep pizza, makarna nereye kadar...
Denediğim her farklı yemek de midemi bulandırdı ayrıca, keşke denemeseydim...
Sürekli Bonjour, Au revoir, Pardon diyen saygılı insanlar, ama bir o kadar da ciddi insanlar..
birkaç şey daha vardı aklıma gelince yazarım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder